מי אני ומה זה האתר הזה?

שלום :)
שמי הוא גל,
במשך זמן רב התעניינתי במדע וטכנולוגיה עוד לפני שהתחלתי לכתוב על הנושא. מתחביבי האחרים צפיה טלויזיה, ספרים, גרפיקה תלת מימדית (דבר שעוזר לי לפעמים בהמחשת הסברים בבלוג) ועוד.
באוגוסט 2002 התחלתי לכתוב בצורה רצינית יותר על נושאים הקשורים למדע וטכנולוגיה, עם פתיחתו של פורום מדע, טכנולוגיה וטבע במערכת הפורומים פרש, שהייתי אחד ממנהליו עד יוני 2006. במשך תקופה מסויימת כתבתי גם מספר דברים במדור מדע וטבע ב- ynet תמורת קרדיט וכן בבלוג העתונאי באתר. עוד ב“רזומה“ יצירת שני סרטונים לתוכנית מיקרוסקופ בערוץ טבע הדברים. גירסה שלהם ניתן לראות בבלוג.
בעל תואר ראשון במדע כללי, מאוניברסיטת ת“א, אך עובד בתחום המחשוב והתקשורת.

האתר בו אתם צופים כרגע קיים מאמצע 2004, והתבסס בתחילתו על דברים שנכתבו במקור לפורום מדע, טכנולוגיה וטבע בפרש (אלו עדיין נמצאים כאן באתר). מאז נוספו לו דברים שנכתבו לפורום, וגם דברים אחרים שלא כל-כך מתאימים למסגרת של פורום.
בעוד שקיימים בו לא מעט מאמרים, כתבות, הסברים וסרטונים מקוריים, מטרתו העיקרית של הבלוג היא לחשוף את הקוראים - במיוחד אלו שלא מסתדרים עם מקורות באנגלית – לחדשות מחזית המדע וגם קצת טכנולוגיה, וזאת באמצעות ציטוט והרחבה על נושאים שהופיעו באתרים אחרים.

מספר אזכורים להם זכיתי במקומות אחרים באינטרנט:
* הבלוג נמצא ברשימת המומלצים של אתר אדיולינק.
* תוכלו למצא קישור לאתר גם בקטגורית המדע הפופולרי בעברית באינדקס DMOZ החופשי.
* גם שרית פרקול ממעריב כתבה על הבלוג במדורה ”כיכר אתרים“. תוכלו לראות גירסה מורחבת (תחת הכותרת ”בלוגים“) בדף זה.
* אתר נוסף שבו צויין הבלוג כאתר מומלץ הוא PCאון. תוכלו לראות את הדברים שנכתבו על הבלוג כאן.
* גם לאחר הפסקת הכתיבה בבלוג, הוא עדיין משמש קוראים שמגיעים אליו דרך מנועי החיפוש, ואף נבחר לאתר החודש ינואר 2008, של creative commons ישראל.

ליצירת קשר בדואר אלקטרוני

נבחר PCאון